Jak przygotować gadżety reklamowe, by inni poznali naszą firmę?
Reklama dźwignią handlu – to zdanie jest już chyba znane wszystkim, nadal nie straciło na ważności, choć sama forma reklamy przeszła i to nie małą ewolucję. Już wiadomo, że reklama w gazecie nie daje takich zasięgów jak internetowa. Ale też duże znaczenie mają gadżety reklamowe, dzięki którym można sprawić, że firma staje się popularna i rozpoznawalna. Na jakie modele postawić?
Tylko i aż kubki
Poranna kawa, popołudniowa herbata czy po prostu deserowa latte – oczywiście te napoje trzeba z czegoś pić. Po szklanki czy kubki sięgamy bardzo często i to niezależnie czy jesteśmy w pracy czy w domu, dlatego też bardzo dobrze sprawdzają się gadżety reklamowe właśnie w formie kubków. Można je rozdawać na targach regionalnych, w siedzibie firmy, ale można też zorganizować konkurs, w którym, spośród polecających Waszą firmę, wybierzecie kilkanaście osób, które otrzymają kubek. Możliwości jest więc dużo. Pamiętajcie, że na kubku powinna znaleźć się nazwa Waszej firmy, ale jednocześnie nie może ona zajmować całej powierzchni. Najlepiej wybrać śmieszną grafikę, a w dymku umieścić słowa: „bo firma (tu nazwa) jest the best”- prosto i z przekazem.
Koszulki reklamowe
Polacy lubią gratisy, dlatego też poprzez takie gratisy można wylansować markę. Warto zauważyć, że konkurencja na rynku jest duża i tak naprawdę dotyczy to każdej branży. Jednocześnie nie wystarczy tylko świadczenie wysokiej jakości usług, bo są one niejako drugim etapem, wszak najpierw klient musi Was wybrać. A żeby Was wybrał, musicie przyciągnąć jego uwagę, dlatego tak ważna jest reklama i gadżety reklamowe. Świetnym wyborem są oczywiście koszulki. Drukowanie na tkaninach wymaga zastosowania odpowiedniego sprzętu, gwarantującego wysoką jakość napisów i grafik, tak aby po praniu nadal były wyraźne, niewypłowiałe. A co umieścić na t-shircie? Możliwości jest sporo, ale najlepiej postawić na grafikę, bądź reklamowe hasło, które wpada w ucho, a w widocznym miejscu powinna być wydrukowana nazwa Waszej firmy. Koszty nie są wysokie, ale jednak są znaczące. Choć trzeba je ponieść, jeżeli zależy Wam na dobrej reklamie i przyciągnięciu uwagi potencjalnych klientów.
Coś innego, ale też fajnego
Czas przejść do naszej kolejnej propozycji i w tym przypadku będzie ona się nieco różniła od poprzedniej, bo adresatami będą psy. A jako, że opiekunowie wychodzą z nimi na spacer, a także widują się z innymi opiekunami, to Wasze zasięgi i rozpoznawalność firmy mogą znacząco wzrosnąć. Tuta proponujemy Wam apaszki dla czworonożnych przyjaciół. Należy je wykonać w różnych rozmiarach, tak aby pasowały nie tylko do mniejszych piesków, ale też średnich i dużych. Na apaszkach może znajdować się hasło „Hau polecam (tutaj nazwa firmy). Drukowanie na tkaninach w wersji druku UV gwarantuje wysoką jakość, która jest niezbędna, w końcu psiaki lubią się tarzać i nie każdy z nich omija błoto szerokim łukiem, dlatego powinno zależeć Wam, aby druk utrzymywał się na tkaninie nawet po wielu praniach. Pamiętajcie, że reklama i gadżety reklamowe nie są wymysłem i mało ważnym elementem, z powodu którego ponosicie tylko koszty. Owszem poniesiecie koszty, ale taka inwestycja bardzo szybko może się zwrócić. Dlatego warto, a nawet trzeba spróbować.
Coś praktycznego i dla każdego
Tak właśnie dotarliśmy do naszej czwartej propozycji i można ją określić mianem funkcjonalnej i uniwersalnej. W tym przypadku mamy na myśli długopisy i ołówki, na których znajduje się nazwa firmy i rodzaj usług, jakie oferujecie. Gadżety reklamowe możecie rozdawać nawet na ulicy, wraz z ulotkami. Ważna jest estetyka długopisów, czyli warto wybrać metalowe z kolorową obudową albo żelowe. Cena jednego gadżetu oscyluje na poziomie 1 złotego, zatem nie jest wysoka, a jednak korzyści, jakie może przynieść, są olbrzymie. Ale możecie też postawić na magnesy z nazwą firmy czy też naklejki, bo choć wydają się niezbyt użyteczne, to jednak ludzie je lubią i zawsze chętnie biorą.
Warto się starać i stawiać na rozwój firmy, dzięki temu można się utrzymać na rynku i zdobywać wielu klientów. Rozpoznawalność marki niewątpliwie to gwarantuje. Zatem czasem trzeba zainwestować, by potem cieszyć się z profitów, choć tak naprawdę inwestycja w gadżety reklamowe nie jest bardzo duża.