jaka reklama jest najskuteczniejsza

Jaka reklama jest najskuteczniejsza?

Prowadząc firmę, niezależnie od rodzaju działalności, trzeba pamiętać, jak duże znaczenie ma odpowiednia reklama. Stwierdzenie, że jest ona dźwignią handlu jest totalnym truizmem. Można się też pokusić o stwierdzenie, że dobra reklama może być drabiną do sukcesu. Rzecz jasna dobra równa się skuteczna. Dziś podpowiemy Wam, jaka reklama będzie najlepszym wyborem.

Ulotki reklamowe wciąż niezawodne

Forma reklamy musi być dobrana do rodzaju działalności, ale też zasięgów. W przypadku kampanii, których celem jest dotarcie do lokalnych klientów doskonale sprawdzają się ulotki reklamowe. W żadnym wypadku nie przechodzą one do lamusa. Mogą sprawić, że znajdziecie nowych klientów, ale też zainteresujecie ich danym produktem czy usługami. Szczegóły mają jednak kluczowe znaczenie. Otóż ulotka musi być ciekawa pod kątem wizualnym. Nie można też zapominać, że musi być jednoznaczna. Przede wszystkim powinna pełnić rolę informacyjną, choć dobrze jeżeli jest opatrzona jakąś grafiką. Ulotki mogą być wrzucane do skrzynek, ale mogą być też rozdawane, np. w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Problemem bywa to, że wiele osób nie chce ich wziąć. Na szczęście i ten problem można relatywnie szybko rozwiązać. Wystarczy tylko zdecydować się na dodanie do ulotki jakiegoś małego gadżetu reklamowego. Może być to naklejka czy długopis. Taki gratis rzeczywiście sprawia, że przechodnie chętniej sięgają po ulotkę. Można też na ulotkach umieścić kody zniżkowe, a więc po okazaniu ulotki w sklepie, otrzymuje się rabat np. w wysokości 10%.

Reklama indoor – skuteczna i funkcjonalna

Reklama wizualna jest skutecznym sposobem na dotarcie do dużej ilości nowych klientów. Dobrym tego przykładem jest reklama indoor, którą umieszcza się w pomieszczeniach firmowych czy miejscach użytku publicznego. Nacisk w tym przypadku kładziony jest na aspekt informacyjny, zaś grafika ma zwiększyć zainteresowanie taką reklamą. Warto wiedzieć, że reklama indoor może informować klienta o danym produkcie, promocjach czy marce. Efektem może być zwiększenie sprzedaży. Nie można zapomnieć, że nowoczesna reklama wizualna poprawia też estetykę wnętrza. Szczególnie można zastosować backlight czy ekrany LED. Do wyboru są oczywiście jeszcze inne możliwości. Mogą być to ścianki ekspozycyjne czy roll upy. Duże znaczenie ma fakt, że reklama indoor ma długi okres przydatności i rzeczywiście może być wykorzystywana nawet przez cały sezon. To najlepszy wybór dla firm i sklepów, które chcą dotrzeć do dużej ilości odbiorców i skierować uwagę na wybrane produkty.

reklama

Reklama outdoor – dlaczego warto na nią postawić?

Odpowiednio dobrana nowoczesna reklama rzeczywiście zwiększa sprzedaż i jest dobrym narzędziem marketingowym. Przykładem tego może reklama outdoor. Przede wszystkim tutaj najczęściej wybiera się wielkoformatowe billboardy, które przyciągają uwagę. Mogą być reklamą kampanii, ale też jednego produktu czy nawet częścią bardziej zaawansowanej i długoterminowej kampanii reklamowej. Trzeba jednak pamiętać o tym, że w tym przypadku nacisk musi być kładziony na aspekt wizualny. Dlatego obróbka techniczna materiałów reklamowych ma bardzo duże znaczenie i należy ją zlecić doświadczonej firmie. Polecamy usługi Antare, wśród których znajdziecie zarówno doradztwo przy tworzeniu grafiki, jak i wydruk cyfrowy, solwentowy lub wielkoformatowy. Trzeba jeszcze pamiętać, że reklama outdoor musi być widoczna z dalszej odległości. Ważne jest też miejsce, gdzie się znajduje. Najlepiej wybrać takie, gdzie jest duże natężenie ruchu. Może być to przy autostradach, na przystankach komunikacyjnych czy przy budynkach użytku publicznego.

Targi branżowe – skuteczna reklama dla wszystkich

Targi branżowe mogą być skuteczną reklamą zasadniczo dla każdego przedsiębiorcy. Przede wszystkim zwiększają rozpoznawalność Waszej firmy czy marki, ale mogą być też częścią kampanii zakrojonej na szeroką skalę. Rzecz jasna musicie tutaj przygotować skuteczną reklamę wizualną, a więc zarówno reklamę na nośnikach LED, jak i potykacze czy standy reklamowe, dlatego postawcie na profesjonalną obróbkę materiałów reklamowych. Kompleksowe działanie jest kluczem do sukcesu.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij