Jakie najczęściej rodzaje usług wykonywane są przez salony Apple?

Stało się, popsuliśmy telefon. No, może nie do końca my, ponieważ może się zdarzyć, że urządzenie samoistnie ulegnie awarii, ale jednak coś z takim problemem trzeba zrobić. Nie ma na co czekać i trzeba oddać telefon do naprawy czym prędzej. I teraz pojawia się najważniejsze kwestia – gdzie oddać taki telefon do naprawy? Często decydujemy się na tanie salony komórkowe, co jest błędem, ponieważ nie zawsze pracują tam osoby, które mają aktualną wiedzę na temat urządzeń Apple. Licencjonowane salony są o wiele lepszym miejscem. Postanowiliśmy sprawdzić, jakie usługi najczęściej są wykonywane przez takie salony.

Naprawa rozbitej szybki wyświetlacza

Nie ma co ukrywać, że niektóre z awarii dzieją się na nasze życzenie. Wystarczy nawet chwila nieuwagi, by upuścić telefon i nieszczęście gotowe. Niestety, taki błąd będzie sporo kosztować, bez znaczenia czy stało się to z naszej winy, czy też nie. Uszkodzona szybka jest jedną z najczęściej, jak nie nawet najczęstszą awarią, którą można spotkać wśród awarii telefonów komórkowych. Naprawa iPhone Warszawa powinna zostać przeprowadzona w miejscu, w którym są zatrudnieni prawdziwi profesjonaliści. Dla nich wymiana uszkodzonej szybki będzie bardzo prosta i jest to gwarancja, że usługa zostanie bardzo dobrze wykonana.

Wymiana baterii

Zapewne sporo osób pamięta czasy, w których to wymiana baterii w starych telefonów nie była problemem dla każdego. Dziś, w erze nowoczesnych smartfonów jest to praktycznie niemożliwe. Najlepszym rozwiązaniem jest oddanie telefonu w ręce pracowników licencjonowanego salonu Apple, gdy jest  bateria do wymiany. Każda bateria ma swoje granice, a na pewno nie każdemu uśmiecha się posiadanie telefonu, który co chwila ulega rozładowaniu. Nie pozwala to na słuchanie muzyki, oglądanie filmów czy też przeglądanie internetu oraz korzystanie z innych aplikacji, gdyż właśnie takie działania prowadzą do rozładowania baterii.

Usługa Door-to-door

Obecnie mamy czasie, jakie mamy. Szalejąca pandemia koronawirusa sprawia, że niektóre osoby niechętnie opuszczają swoje mieszkania. Właśnie dlatego niektóre salony Apple’a oferują taką usługę, która ma na celu odbiór urządzenia z domu klienta i dostarczenie go do serwisantów. W pierwszej kolejności trzeba wypełnić formularz na stronie internetowej danego sklepu, opisać wadę urządzenia, podać swoje dane osobowe i w zasadzie wszystko gotowe! Ogromnym plusem tego typu usługi jest to, że nie trzeba za nią płacić, co sprawia, że zaoszczędzamy pieniądze, ale również czujemy się docenieni.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij